Ofte skjer ting på de voksnes premisser i kirken. Liturgien er laget av og for voksne. På Supersøndag er det barnas tur til å sette premissene. Vi feirer gudstjenesten slik at de kan forstå og delta med hele seg, gjennom lek, sang, enkle bønner, bevegelse, god formidling, og morsomme aktiviteter.
Etter gudstjenesten er det kirkekaffe, da får barna kjeks og saft og tid til å leke mer mens de voksne får prate og bli kjent over en kaffekopp.
Denne høsten er det Supersøndag:
23. august - semesteroppstartsgudstjeneste
13. september - fireårsbokutdeling
11. oktober - høsttakkefest
22. november - Harry Potter-gudstjeneste
13. desember - sentergudstjeneste med julespill
I tillegg blir det tre søndager med barnekirke (søndagsskole) i gudstjenesten, og 12. oktober flytter vi menighetens gudstjeneste til Østmarkskapellet kl 12.00, i forbindelse med at KRIK Manglerud skal på leir dit, så dette blir også en barnevennlig gudstjeneste, og en fin mulighet å komme seg ut i marka!
