Til søndag møtes vi til G3 i Fjellhamar kirke!
Det er ei lita jente som skal døpes, og vi feirer nattverd sammen.
Kantor Maria Brabrand leder musikken, og prest Elisabeth Lund er liturg. Det er Svein Skarholm som preker over søndagens tekst fra Markus 10,17–27
Vi tar oss en kopp kaffe utenfor kirka når gudstjenesten er ferdig.
Velkommen til fellesskap i kirka!
