Vi har feiret gudstjeneste både ute og - da det var for dårlig vær - innedørs på Svenstu - sunget, lyttet og bedt sammen. Skal vi være ute, er det lurt med et sitteunderlag.
Etter gudstjenesten er det salg av nystekte vafler og kaffe - og is - til inntekt til museet. Museet er åpent til kl. 16
Så velkommen uansett vær!
Her et bilde før gudstjenesten 2024 
