Babysong

Velkommen til Babysong i Jølster mandagar kl. 11.00. Song, musikk, regler og rørsler på Vassenden kyrkjesenter (lokalet er åpent 30 min før). Etterpå vert det mat og prat, sosialt både for foreldre og babyar. Det er mogeleg å kjøpe kaffe/ te og noko attåt for kr 20. Oppstart 26. august.

Babysong

BABYSONG er eit tilbod frå kyrkja i Jølster. Vårt ynskje med BABYSONG er ein aktivitet som skaper fellesskap og kan opplevast meningsfull både for store og små. BABYSONG er ein del av trusopplæringstilbodet for borna i kyrkjelydene i Jølster, men born som ikkje er døypte er sjølvsagt også velkomne. Kven kan vere med på babysong? Alle babyar i følge med mamma, pappa eller ein annan omsorgsperson.

BABYSONG-samlingane er på Vassenden kyrkjesenter
annankvar mandag frå kl.11.00

Songstunda varer ca.30 min. Etterpå vert mat og prat.
Mogeleg å kjøpe kaffi/te og noko attåt for kr.20,-
Det er ingen krav til songstemme, vi syng med den stemma vi har.
OG HUGS: For din baby er di stemme den vakraste i verda!

Datoar hausten 2024

• 26. august